Blogger Layouts

Khairul Muazam Khairudin

Tuesday, August 2, 2011

pU@$a!!!!!!!!

Assalammualaikum.........hye.......sory dah lama x update.......so skrg aku form 5........this year ader exam SPM!!aku dah ready ke??hurm~~~anyway talk about puasa......hurm....dah 2 tahun aku rasa puasa x best....sbb family aku semua bzy~~mak n ayah ak puasa kt luar negara.....abg2 aku semua sebok dgn keje.....kakak aku pon sebok~~tingal aku sowg2 kat umah........sekarang aku tengah tension kakak n abg ipar aku tengah gaduh~~....ADUH!!!!tension r.......nasib baik ader aaron.....anak buah aku...bleh aku main dgn dia~~hurm.......lagi 2 jam setengah nk buka puasa n aku x taw nk mkn apa arini.............aku tgk kawan2 aku best je berbuka puasa dgn family....aku??hurm......hanya tuhan je la yg tahu bertape sunyinye aku..........family aku x mcm family owg lain......family ak.....aku nk kluar rumah pon x bg....nk hang out dgn  friends pon x boleh.....asik2 ddk rumah....hurm~~~~:( :(......aku teringin nk lepak dgn mamber............nasib baik raya diaowg balik rumah....kalau x aku raya sowg2 la.....hurm.....raya pon x meriah mcm dulu.....semenjak arwah atok aku meningal dah mcm x appy je....so skrg tingal atok belah ayah aku jea~~n nasib czen2 aku aku baik....huhuhuhuh~tp aku baik dgn gurl je la....bab czen2 aku ramai pompuan x der laki......hahahhaha~~~~........eh bau apa nie......pelik jea bau nie~~~lailahailallah.....baw ak...hhuhuhuhuh~k ak nk shower kjap nant mlm aku story lagi...bye~~~~


azamtwix

No comments:

Post a Comment