Blogger Layouts

Khairul Muazam Khairudin

Thursday, August 4, 2011

S!n&3 oR c0uPL3??

assalammualaikum....hye korang apa khabar chat r x?? Aku rasa x salah kn kalau aku nk cerita pasal diri aku kat blog aku kan..........dah 1 thun aku single......hurmm......aku x encem ke sampai xder gurl yg nk kat aku......sedih taw x.....:( :( :(......aku suka kat sowg gurl nie~~tp dia mcm x pandang aku jea~~hurm......aku nk dkt dgn dia...tp dia mcm lari dari aku jea....bile aku tgur dia.....dia wt x taw je.....sedih aw......
banyak kwn aku sowg je yg thu aku suka dkt sape....btul x KA.......hurm........KA nie pon dalam dilema jugak...hahahahahh~aku dgn dia selalu kongsi cerita dkt FB.........aku harap jumpa la gurl yg btul2 suka kn aku.........hurm.........tp bile pikir lg best single dr couple........duit pon jimat x yah nk top up ari2......tp law single bosan la xder tempat nk bermanja2.....kadang2 aku tgk mamber aku yg cple seronok je dating........aku pon teringin k dating tp xder teman.....hahahahah~maybe salah aku jugak kot tinggal kn EX aku dulu mcm 2....tp aku ada sbb aku tinggal dia.......xpe la skarang dia dah appy dgn BF dia.....aku xnk gangu dia lagi....aku cuma berdoa dia bahagia je dgn BF dia~~hurm.......xpe la 2 dah cte lama cte taun lps huhuhuh~sekarang aku nk cari awek yg sama mcm dia~~dduk dkt,1 sekolah,1 klaz.....hurm.....mamber aku kata aku glew talak...hahahah~apa2 pon aku nk awek yg boleh jujur dgn aku.........ramai awek skrg suka menipu (sory kalau ader yg terasa)....k la bye......aku nk tdo bye gud nite.....sweeet dream u all~~~



Azamtwix

No comments:

Post a Comment